مریم من رو ببخش به خاطر خیلی از کارها که ترنم میخواست.

و  مریم  عزیزم   فدات  شم الهی

ببین  هرکی  اومد   من رو شکست  و رفت  ولی بدون

خحدا  اینقدر  کریم  که  خودشون دارند همو  از بین میبرند  و مریم

طبیعت انتقام تو رو از همشون  میگیره.

تو زندگی  من  هستی و خواهی  بود خدا  میدونه  که  بهترین کارم همینه

که تو رو همیشه  دوست داشته باشم.

و تو هم من رو ببخش  به خاطر  بازی خوردنم از ترنم و  مادرش.

مریم تو همیشه  تو قلبم جا داری و عشقم هستی تا عمر دارم دیگه کسی رو نمیذارم.

قلبم رو لگد مال  کنه   و تو  تو  تو   برام خدای روی  زمینی  عزیزم   فدایت بشوم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:, | 11:5 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا